BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازگشت آندرتیکر به تاخیر افتاد




» زمان بازگشت آندرتیکر اعلام شد:

آندرتیکر، استار کنونی کمپانی دابلیو دابلیو ای که ماه هاست به دلیل مصدومیت دور از مسابقات است، در کمتر از سه ماه دیگر به میادین بازخواهد گشت. آندرتیکر که پس از مسابقه با تریپل اچ در رسلمنیا 27 باز هم دور از مسابقات ماند، احتمال زیاد در بازگشت به میادین، انتقام خود را از کین یا وید برت خواهد گرفت و باید منتظر ماند و دید که از بین این دو نفر چه کسی استوری بعدی خود را با آندرتیکر تشکیل خواهد داد ؟!
 
مجله دابلیو دابلیو ای در آخرین نسخه خود که به تازگی منتشر شده است، اعلام کرده است که قرار است آندرتیکر در پی پی وی ونجنس در 23 اکتبر امسال به میادین مسابقات بازگردد! این مجله در ادامه مطلب خود در این باره به انتقام نگرفتن دد من از کین و وید برت اشاره کرده است که پس از بازگشت وی باید منتظر درگیری آندرتیکر با یکی از این دو استار باشیم!
گفتنی است که آندرتیکر سال گذشته در یک بازی بورید الایو، در پی پی وی براگینگ رایتس که نام آن حالا به ونجنس تغییر کرده است، در مقابل کین شکست خورد که آن شکست با دخالت نکسوس که لیدر آن وید برت بود، صورت گرفت! طبق اعلام سایت های معتبر خبری قرار بر این بوده که آندرتیکر در رسلمنیا امسال با کین مسابقه دهد و وی به همین خاطر در شوء راء قبل از رسلمنیا بازگشت اما در آخرین لحظات این استوری تغییر کرد و تریپل اچ حریف آندرتیکر شد!
به نظر میرسد که بازگشت آندرتیکر به تاخیر افتاده است، چرا که پیش از این اعلام شده بود که وی در سامراسلم با تریپل اچ درگیر خواهد شد اما با توجه به استوری بر سر کمربند قهرمانی دابلیو دابلیو ای و پست جدید تریپل اچ در کمپانی، عملا ادامه استوری آندرتیکر و تریپل اچ منتفی شده است. در همین حال با انتشار این مطلب در مجله رسمی کمپانی، باید منتظر انتقام آندرتیکر از کین و وید برت در پی پی وی ونجنس باشیم که احتمالا یکی از این دو استار، حریف بعدی آندرتیکر در ادامه استریکش خواهد بود. گفتنی است با توجه به مرخصی رفتن کین برای استراحت، ادامه استوری او با آندرتیکر پررنگ تر شده است و ظاهرا دابلیو دابلیو ای برنامه های ویژه ای برای وی خواهد داشت!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:50 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg